VEELGESTELDE VRAGEN
BESTELLEN
Als je een bestelling hebt geplaatst op werkdagen vóór 17.00 uur dan verzenden we je bestelling dezelfde dag nog. In de meeste gevallen wordt deze dan de volgende werkdag bezorgd.
Doorloop de webshop, zie je iets leuks? Plaats dan het item in je gewenste maat in de winkelwagen. Vervolgens vul je je gegevens in op de ‘afreken’ pagina. Via een beveiligde omgeving betaal je jou aankoop. Je kunt kiezen uit een aantal betaalmethoden waaronder: iDEAL, PayPal, Creditcard, ApplePay en Bancontact (België). Vervolgens ontvang je een bevestiging op het door jou opgegeven E-mailadres.
Alle prijzen zijn inclusief BTW tenzij anders aangegeven.
Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch een bevestigingsmail met de details van je bestelling. Het kan enkele minuten duren voordat deze mail bezorgt wordt. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is deze mail waarschijnlijk terechtgekomen in je spam- of ongewenste berichten map. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.
Ja, dat kan. Als je vóór 17.00 uur een nieuwe bestelling plaatst kunnen we deze samenvoegen en tegelijk verzenden.
Mocht je je bedenken en je bestelling is nog niet verzonden kan je contact met ons opnemen. Dan kunnen we je bestelling annuleren en het betaalde bedrag aan je terug storten. Als je bestelling als wel verstuurd is raden we je aan om deze na ontvangst aan ons te retourneren. Meer informatie over retourneren vind je hier.
BETALEN
Als de betaling geslaagd is na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestigingsmail op het door jou opgegeven E-mailadres.
Als je betaling is mislukt ontvang je een mail van ons met een betaallink waar je alsnog kunt betalen.
Bij ons kan je veilig met iDEAL, Creditcard (Visa/MasterCard/American Express/Cartes Bancaires/CartaSi), ApplePay, Klarna (achteraf), en Bancontact (België).
Selecteer je eigen bank. Vervolgens word je doorgestuurd naar de beveiligde omgeving van de door jou geselecteerde bank. Voltooi de betaling door de stappen te volgen. Als je betaling is gelukt word je weer doorgeleid naar de website van Golden Ass. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling op het door jou opgegeven E-mailadres.
Vul op de beveiligde pagina de naam van de kaarthouder, het creditcardnummer, de vervaldatum en je CVV code in. Klik vervolgens op de blauwe button. Als je betaling is gelukt word je weer doorgeleid naar de website van Golden Ass. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling op het door jou opgegeven E-mailadres.
Indien je een bestelling plaatst met een Apple apparaat zoals een iPhone, iPad of Macbook mét FaceID/TouchID én Safari als webbrowser gebruikt detecteert onze webshop dat en laat ApplePay zien tussen de betaalmethodes. De betaling bevestig je vervolgens met FaceID of TouchID. Als je betaling is gelukt word je weer doorgeleid naar de website van Golden Ass. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling op het door jou opgegeven E-mailadres.
Klarna maakt het mogelijk om je bestelling achteraf te betalen. Je ontvangt een factuur per mail en deze dient binnen 30 dagen aan Klarna betaald te worden. Klarna brengt geen extra kosten of rente in rekening.
Bancontact is alleen beschikbaar voor Belgische klanten. Indien je winkelt met een smartphone en de app van Bancontact gebruikt hoef je alleen maar je pincode in te vullen om de betaling te voltooien. Winkel je niet via je smartphone, dan wordt er op je apparaat een QR code getoond. Deze scan je met de Bancontact app op je smartphone, vervolgens vul je je pincode in om de transactie te voltooien. Gebruik je geen Bancontact app? Vul je kaartgegevens in via de vertrouwde bankiersomgeving. Steek vervolgens je Bancontact-kaart in de kaartlezer en vul de daarbij horende gegevens in via de bankiersomgeving om je betaling te voltooien. Als je betaling is gelukt word je weer doorgeleid naar de website van Golden Ass. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling op het door jou opgegeven E-mailadres.
MIJN ACCOUNT
Klik op het kopje ‘Mijn account’ bovenin de website. Vervolgens kom je op de ‘mijn account’ pagina. Hier kan je inloggen op je account. Heb je nog geen account? Via deze pagina kan je gemakkelijk een account aanmaken.
Een account maken is gratis. Als je je gegevens hebt opgeslagen hoef je deze niet meer in te vullen als je een bestelling plaatst. Hierdoor ga je sneller door het bestelproces heen. Heb je meerdere bestellingen geplaatst? Door in te loggen op je account kun je gemakkelijk al je bestellingen inzien.
Klik op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt een E-mail op het bij ons bekende E-mailadres om je wachtwoord te hertellen. Klik op de link en volg de stappen. Vervolgens kan je inloggen met je nieuwe wachtwoord.
Log in op je account en klik op ‘account gegevens’. Op deze pagina kan je je wachtwoord veranderen.
VERZENDEN EN RETOURNEREN
De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 4,99. Voor alle overige landen kunnen de verzendtarieven verschillen. In je winkelwagen geven we duidelijk aan wat de verzendkosten zijn.
Wij verzenden naar Nederland en België.
Bestellingen die worden geplaatst vóór 17.00 uur worden dezelfde werkdag nog verzonden. In de meeste gevallen wordt je bestelling dan de volgende werkdag bezorgd.
Als jouw bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een E-mail met een track & trace code. Door middel van deze code kun je het pakket traceren.
Tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling kun je de aankoop retourneren. Meer informatie vind je hier.
Wij verzenden onze pakketten met PostNL.
De meeste producten passen gewoon door de brievenbus, mocht je niet thuis zijn dan is dat geen probleem. Past je bestelling niet door de brievenbus? De bezorger probeert dan je bestelling bij de buren af te geven of bij een afhaalpunt bij jou in de buurt.
KLACHTEN
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
GARANTIE
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
REVIEWS
Er kunnen alleen reviews worden geplaatst door klanten die daadwerkelijk het betreffende producten hebben besteld. Hierdoor kunnen we garanderen dat de product reviews echt zijn. De reviews worden niet gefilterd op positiviteit of negativiteit en zo ben je altijd zeker van eerlijke beoordelingen. Na het invullen van een review wordt deze direct op de site geplaatst. Reviews met ongepaste inhoud worden verwijderd.
Klanten van Wielrenstore worden automatisch enkele dagen na hun aankoop uitgenodigd om een review te schijven. Deze reviews worden verzameld door Kiyoh. De richtlijnen van Kiyoh vind je hier.